Yardım ve nasıl siteye kendi haritanızı yükleyebilirsiniz-Bilgi


Selamlar ! Ben bu gün size kötü haberim var, bana yardım yapsanız çok memnun olarım . Ben harita,mod,eklenti ... yaptıkta çok vakt aparıyor , tabiki 1 insan yapıyor o da ben İlkin Qafarov, bana yardım yapmayı aşağıda yazıldığı gibi tüm artikl-lere(artikl hemde kurallar demek) uyup böyle yapabilirsiniz :

1) Bana sizin kendi yaptığınız "Harita,mod,eklenti,texture pack,bilgi,seed..." bana göndere bilirsiniz

2) Göndermeden önce : kendi isminizi;haritada,mod-da,eklentide... "AzeriCraft.blogspot.com-a özel" yazısı olmalı önemlidir

3) Bana göndermek için ise sizin dosyanız .zip olmalı ve isminin önünde bu yazı olmalıdır [AzeriCraft.blogspot.com]

4) Ve linkini mediafire.com-da yeni hesab açıp ve ya varsa mevcutun olanından dosyanızı oraya yerleşdirip linkini kopyalayıp bu e-mail adrese gönderin , eğer e-mail adresiniz yoksa yenisini kurup gönderin bana, ve yukarıdaki tüm kurallara uyup bu e-mail adrese gönderin

e-mail: azericraftyardim@gmail.com

Uğurlar ! İşinizde. Okuduğunuza göre teşekkürler . Ve yorum yazmayı unutmayın.

Yorumlar